Produktiv

Idag har jag gjort sjukt mycket. Vaknade först upp och var hängig. Ont i huvudet, supertrött, täppt och hade ont i bihålorna. Tog det lugnt ett tag i soffan och bestämde mig sen för att städa lägenheten. Jag höll på i 1,5 timma och rengjorde allting. Känner mig superduktig! Tvättade samtidigt och hängde precis upp tvätten. Fick i mig lite lunch för någon timma sedan också. Nu sitter jag i soffan igen. Känner av i halsen och bihålorna så det är lite jobbigt. Men jag tror att det är pollen faktiskt. Jag får se om det blir värre sen. Jag började må lite illa när jag hängde upp kläderna. Helt klart ångest men jobbigt ändå. Vill inte må såhär längre.

Jag är väldigt glad över att jag ändå fått så mycket gjort. Mår sådär men det löser sig i slutändan. Ikväll jobbar jag på krogen. Det ska bli roligt eftersom att det bara sker varannan fredag nu för tiden.

Nä hörni. Lite vila kanske gör mig piggare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0