Åt rätt håll

Besöket gick bra. De har tagit nya prover och hör av sig ifall att det är något oroande. Jag ska fortsätta på min kur till onsdag. Är det inte helt bra då så måste vi förlänga min kur. Hon sa att det var bra att jag kom dit i tid, annars hade infektionen spridit sig.

Jag har istället ont i tarmen nu. Kunde gå på toa lite nu igen och det börjar släppa. Gissar på att det är antibiotikan faktiskt. Magen och tarmen jobbar på och det är starkt. Är väldigt trött idag också men jag sov lite dåligt inatt så det är förmodligen det.

Klockan 13.00 idag ska vi skriva på lägenhetskontrakt! Så jag vilar nu och laddar inför det. En till utmaning när jag helst vill ligga hemma och vila. Men kontrakt-skrivning och sen kan jag vila. Imorgon tänkte jag gå till jobbet igen.

Låt detta fortsätta gå åt rätt håll nu. Vill bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0