Att ge upp

Mår väldigt illa. Ätit egen-lagad kycklinggryta men är ändå orolig.

Illamående: 9/10
Ångest: 9/10

Försvinn... Har inte tid för detta och orkar inte ha det såhär. Snälla lämna mig ifred. Det är så svårt att vara stark, och jag tror gång på gång att detta ska vara denna gången jag blir sjuk på riktigt. Jag orkar inte må såhär. Det är så mycket jag vill göra med mitt liv. Men det känns som att jag sitter fast. Att skriva hjälper lite grann för stunden i alla fall. Hur ska jag rädda mig själv? När jag gått två omgångar kbt och växt så mycket och blivit så mycket bättre på att utmana mig själv, men jag ändå fortfarande har så stora problem?

Under tiden jag skrivit ser skalan annorlunda ut, men det kommer nog att gå upp och ner ett tag nu.

Illamående: 6
Ångest: 7

Orkar inte...

22.31

Illamående: 1
Ångest: 2

Även denna gång gick det över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0