Dra åt helvete

Jag är himla stolt över mig själv. Jag satt här på jobbet och åt min middag. Om ca 45 minuter skulle jag och min kollega gå på ett föräldramöte och presentera vår verksamhet. Och jag blev så yr och fick riktigt ont i huvudet. Jag försökte komma på hur jag skulle gå ut snyggt ifall att en attack skulle ske mitt framför alla dessa människor. Vi pratar om föräldrar till 100 barn i den årskursen. Men vi gick dit och jag sa till min kollega att han gärna fick sköta snacket för att jag var så trött. Usch jag var så nervös och var rädd för att svimma av yrseln eller kräkas. Men vet ni, kollegan började presentera oss och t om jag började prata på! Jag pratade utan problem och jag var så stolt efter. Jag ÄR stolt! Fyfan vad stolt jag är. Dra åt helvete, ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0