Fotsättning...

Angående gårdagens skala så blev det bra igen. Min ångest gick ner rätt fort och det hände inget. På kvällen hemma däremot fick jag mycket ångest och fick gå på toa igen. Tre gånger den dagen och det är ovanligt för att vara jag! Så det gav mig mycket ångest. Mådde rätt illa också ett bra tag, Men det gick ju bra. Imorse gick jag två gånger men inget efter det. Så jag försöker att slappna av. Har nyss ätit på jobbet och min rast är slut om 10 min. Jobbar till 23.00 idag. Lite segt. Snart flyttar vi också. Längtar! Men är samtidigt nervös. Men det ska bli så kul!

Var hos läkaren idag och nu väntar jag på kallelse till ultraljud. Vi ska kolla njurarna efter njursten. Om detta är problemet på mitt mående blir jag förbannad. För min läkare satt som ett frågetecken medan jag gav förslaget om att kolla efter stenar. Suck.

Hur mår ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0