Fullt

Jag tycker att jag mår bättre och bättre nu för varje dag. Imorgon är jag ledig, men på tisdag går jag tillbaka till jobbet. Problemet just nu är bara att jag åt rätt rejält med mat runt 14.30. Klockan är nu 18.30. Sen gick jag och la mig och vilade någon timma. Och sen jag vaknade känns det helt fullt i magen. Alltså jättefullt och jag börjar ju må illa pga min ångest. Så jag har mått illa från och till i någon timma nu. Just nu sitter jag på toa och försöker gå men det kommer inget. Blöh. Jag tar det rätt bra ändå. Tänker att måste jag kräkas, så måste jag. Inget att göra. Försöker verkligen att få in det tänket. Såhär orkar man ju inte gå runt och må. En promenad kanske hjälper?

Positiva nyheter är att vi flyttar om ca tre veckor och vi är i full gång med att handla saker till den nya lägenheten. Det ska bli så roligt att få göra det till sitt. Sätta sin personliga prägel. Ser fram emot det!

Nej. Nu går jag ut och går för att smälta maten lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0