Hejdå trygghet

Hej, hörni.

Jag är sjukt trött, har lite ont i halsen och känner mig hängig. Men förmodligen är jag bara torr i halsen och riktigt trött. Vi fick ju nycklarna igår och har sprungit som dårar för att fixa. Imorgon är den officiella inflyttningen då vi ska sova vår första natt i lägenheten. Jag tror fortfarande inte att det har sjunkit in ordentligt. Det har varit kul att fixa och ordna men jag tror inte att jag riktigt har fattat att jag ska flytta ut nu. Flyttar ut från det som varit min trygghet i 25 år. Vet att det kommer att smälla till snart och då kommer nog ångesten. Men jag vill inte ta itu med det mitt under flyttkaoset. Just nu behöver jag bara piggna på mig lite så att jag orkar. Är så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0