Influensan

Idag är jag sjuk. Kroppen känns tung och har ont i magen. Är lite dålig i magen. Jag gissar på influensa. Men jag låg i sängen och kände detta jobbiga när jag måste springa och det känns som att jag ska kräkas. Men jag kräktes inte och det la sig lika fort. Precis som igår. Så nu vet jag inte hur jag ska tolka det. Det är lättare att få såhär när man inte är sjuk i övrigt. Men nu mår jag ju redan dåligt, så allt blir värre. Jag uppdaterar under dagen. Var tvungen att sjukanmäla mig. Känns jättetråkigt...

13.14

Magen fortsatte att göra ont men har inte gått mer på toa. Efter en stund gjorde det inte så ont så jag åt lunch nyss. Jag har aptit och än så länge gör det inte jätteont. Och jag mår inte illa. Har fortfarande ont i huvudet och är väldigt hängig. Men det kan jag leva med. Hoppas bara magen inte gör uppror...

15.05

Magen är bra. Gör knappt ont. Bara lite ibland. Men är väldigt hängig och svettas typ som när man är i slutet av en sjukdom och man svettas ut allt. Får se om jag mår bra imorgon. Jag hoppas verkligen det. Vill inte missa fler dagar på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0