Katastrofal jobbdag?

Jag är nervös. Jag har ju varit lite sjuk, eller vad tusan jag varit de senaste dagarna och varit hemma från jobbet i två dagar, ledig en. Och idag ska jag gå till jobbet som startar med ett möte i en annan lokal. Och jag är den enda från vårt arbetslag som ska vara där. Jag känner inte de andra människorna, och jag är grymt nervös just nu. "Tänk om-tankar" dyker upp. Tänk om jag får panikångest, tänk om min mage reagerar och jag måste springa. Tänk om de ser att jag mår dåligt. Usch. Blir stressad av detta. Behöver pepp av någon och vill inte störa min kille igen med detta. :(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänk på att andas! ❤️ Och vad är de värsta dom kan hända egentligen? Kryper paniken på, fejka ett telefonsamtal, eller få in på toan och andas. Du klarar de här! Har ju läst om dina framsteg som du gjort, du klarar detta också!! :)

Svar: Tack, fina du. Men jag åkte aldrig. Mått dåligt. Jag sitter på vårdcentralen nu och väntar på provsvar. Jag hoppas jag får någon behandling. Tröttsamt att må såhär. :(
Dinati

2016-02-04 @ 08:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0