Kroppens anatomi

Det hugger idag igen. Jag kollade kroppens anatomi. Och antingen ser det ut som levern eller gallan. Eftersom att det hugger till ibland och speciellt när jag andas in så kanske det är gallsten? Eller är det ingenting alls? Man ska gå till läkaren när man har ont, men jag har ju ont hela tiden. Så det känns löjligt. Och jag skäms för att bli dömd också. Jag kommer att få höra att det inte är någonting och att jag ska sluta kolla upp sånt här för att jag blir mer orolig då. Men ärligt talat så litar jag på mig själv i det här läget. Det är inte ångest, det hugger till så något är det. Kan gallsten passera av sig själv? Vad ska jag göra? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0