Laktosintolerant?

Igår var jag duktig. Ni vet den där infektionen? Jag mår bättre men ibland börjar det göra rätt ont igen. Inte som första dagarna dock. Vet fortfarande inte vad som pågår. Men igår var jag dålig i magen. Hade varit det i två dagar, men bara på morgonen ett par gånger, sen var det över. Gick och jobbade på kvällen och mådde helt okej. Men så på jobbet så började det göra ont. Det högg till och var så obehagligt. Men klarade av kvällen! Med massor av pepp av min kille och en vän.

Idag mötte jag upp denna vän på fika. Hade inte kunnat gå på toa på morgonen. Men vi fikade och gick och handlade. Var säkert borta i ett par timmar. När jag kom hem berömde jag mig själv. Ingen ångest, ingen dum mage.

Nyss låg jag i sängen, allt var bara bra. Tills det började göra riktigt ont i magen. Gick på toa. Först väldigt hårt, sen lite löst. Nu känns det bättre men det gör fortfarande lite ont. Jag undrar om jag är överkänslig mot något. Dessa två dagar jag var dålig först, så hade jag ätit dipp (gräddfil) båda kvällarna. Igår åt jag inte och inget toabesök. Vid fikat drack jag en dryck som innehåller grädde och mjölk. Och nu fick jag såhär ont. Men det tar väl inte så himla lång tid heller?

Nej jag vet faktiskt inte... Har det med infektionen att göra? Helt hopplöst. Men ibland blir det väl såhär antar jag... Försöker att hålla ångesten i schack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0