Magproblem

Idag ska jag till Danderyds sjukhus som är en bit bort, för att gå till kurator. Mår rätt bra. Magen är lite lös pga antibiotikan förmodligen men jag vill klara av detta. Ska snart ta mina mediciner och äta frukost.

Resten av dagen gick bra igår trots lite smärta. Får se om jag behöver fortsätta med en till kur eller inte.

Nu ska jag göra frukost. Är så nervös över att åka...

08.30
Igår kväll hade jag ett missat samtal från okänt nummer. Blev lite orolig och tänkte då att det var min läkare med provsvaren. Men det visade sig vara från Danderyd. Kunde ju inte ringa upp på okänt nummer. Nu när jag satt i bilen halvvägs till Danderyd så ringde det okända numret igen. Det visade sig vara dem som ville berätta att min kurator var sjuk. Lättnad för mig faktiskt. Nu ligger jag i sängen och ska sova någon timma till och ladda inför jobbkvällen. Det är lika bra att rikta all energi dit. Är inte helt frisk från infektionen än. Pustar ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0