Smärta på nya ställen

Jag har lite ont. Kan inte lokalisera smärtan men gissar på tjocktarmen. Tror ni att det är tarmarna jag har problem med och haft under hela den här tiden? Skulle ju kunna vara. Men har inga problem med toalettbesök direkt. Ibland ja, men ni vet ju hur min mage är också.

Vad är det för fel på mig? Vet att min läkare försökte få tag i mig två gånger tidigare men jag satt på möte och kunde inte svara. Nu sitter jag hur som helst på jobbet. 40 min kvar innan vi stänger och jag får gå hem. Tills dess står jag ut. Men jag vill inte ha ont mer nu. Sån konstig och ovanlig smärta. Från baksidan av ryggen ner mot äggstockarna typ. Någon där ute som varit med om samma och kan lugna ned mig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0