Blev jobbigt till slut

Haft en så bra dag med ångesten. Åkte till sjukhuset, körde hem utan problem, åt mat jag var lite nojig över, men nu är det jobbigt. Killen och jag ska shoppa till lägenheten. Och jag lyckades gå på toa till slut men nu efter gör den lite ont. Detta i kombo med att gå i affärer är jobbigt. Men jag är på gång och ska göra mitt bästa!

Uppdaterar efter ca 15 minuter. Väntar på killen. Körde hit. Magen kändes inget under färden men gör nu när vi stannat. Den kurrar lite också. Så jag kör på skalan så att jag kan gå tillbaka senare och titta hur det gick.

Skala:
Magont: 4
Ångest: 7
Ont i mage och rygg, lite bubblig. Varit hård i magen senaste besöket och senaste dagarna. Orolig över att behöva gå akut när jag är ute och handlar.
Tillämpning: Väntar i bilen på pojkvännen. Går ut och handlar ändå.

22.21

Vi åkte och handlade i tre olika butiker. Jag klarade det galant. Magen slutade göra ont. Så skalan just då:
Magont: 0
Ångest: 1

Och nu ligger skalan på:
Magont: 3
Ångest 1

Jag satt i telefon med Telenor, och så fick jag en liten attack i telefon med säljaren. Panik. Men lyckades prata klart och lägga på. Då låg ångesten på 9 säkert. Usch. Men jag klarade denna dag utan problem! Glad över att jag utmanar mig själv.

God natt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0