Är jag frisk ännu?

Dag 4. Igår gick jag på toa bara två gånger. Idag har jag gått två gånger. Har oro i hela kroppen. För ikväll måste jag jobba på det andra jobbet. Det är bara fyra timmar. Jag borde väl klara det? Det är så himla tufft bara. Hade jag inte haft denna ångest och rädsla hade jag nog bara gått. Jag går ju inte lika ofta på toa, och det finns toaletter där. Men eftersom att jag har mina fobier kring detta blir det ju värre. Så jag vet inte hur jag ska göra. Jag är inte katastroflös nu. Det var jag väl aldrig iofs, men det är löst men inte onormalt löst egentligen. Så jag vet inte. Jag vill inte gå till jobbet och behöva avbryta. För jag har min kollega som kan hoppa in och ta mitt pass. Och jag vill ta det säkra kortet, men samtidigt förlorar jag pengar på det.

Jag är trött på att vara sjuk. Jag tror att jag ska ta och vila en stund. Vill ju jobba ikväll innerst inne. Men är jag redo? Orkar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0