Blev illamående i alla fall

Kämpar just nu med illamående sedan kanske 1,5 timma tillbaka. Mår illa, känns spänt i magen och är nog spänd i axlarna, för jag känner mig stel med lite huvudvärk. Frustrerande. Jag sitter i alla fall kvar i soffan. Ungdomarna på jobbet sköter sig själva och gör sitt. Det är en väldigt lugn kväll. Jag önskar bara att jag kunde slappna av och påminna mig själv om att jag går igenom detta var och varannan kväll, och att jag varje gång klarar det. Det händer aldrig något farligt eller jobbigt. Men jag glömmer ju gång på gång. Så frustrerande. Känner mig helt trött och seg i kroppen. Allt för att detta tar min förbannade energi hela tiden. När tar det slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0