Extrem trötthet

Uppdatering. Jag klarade av Mio, jag klarade av Ikea, och lunch hos mina föräldrar. Men den här tröttheten jag har haft i två dagar går inte att beskriva. Börjar ju må bättre i magen nu, men alltså herregud. Igår var jag helt slut. I kroppen, i huvudet, det var helt sanslöst. Men jag kom hem sen och hjälpte pojkvännen att bygga ihop lite möbler, så blev jag piggare. Idag vaknade jag upp med samma trötta känsla. Jag släpade efter i butikerna, var helt slut och skulle kunna somnat ståendes. Idag var jag tvungen att lägga mig en stund. Har inte sovit mycket men lite grann från och till. Jag har mest vilat.

Vad är det som händer med mig? Jag har aldrig varit såhär trött. Vi snackar alltså att jag höll på att somna så fort jag bara satt ner. Till och med i bilen. Det var inte jag som körde för övrigt. Är det för att jag ätit dåligt? Vatten har jag ju druckit massor av. Vad är det för fel? Jag känner mig sämst. Min pappa och pojkvän kämpar med möbler, och jag går och lägger mig och vilar. Är det all ångest kring magen? Har jag brist på något? Är jag sjuk? Jag sover tillräckligt mycket om nätterna.

Det värsta är killens besvikelse. Han ser mig må lite bättre, för att sedan bli sämre igen. Han är såklart orolig men det kommer ut på ett annat sätt när vi pratar om det. Det är klart att han är frustrerad.

Jag är ledig imorgon. Men på tisdag jobbar jag kväll. Så jag hoppas verkligen att detta hinner bli bra tills dess. Att jag känner mig piggare. Jag blir ju orolig och rädd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0