Glad påsk!

Hej på er!

Vad här hänt sen i torsdags? Jag och killen pratade och löste det. Vi överreagerade båda två. I fredags var vi båda lediga pga påskhelgen. Igår, fredag så åkte jag, killen och pappa till Ikea (!) och köpte en byrå till vardagsrummet. Sen var det hem som gällde och göra mig iordning för en intervju. Det var ett jobb inom musik som jag gör varannan fredag i dagsläget. Men tyvärr var betalningen rätt så skamlig så jag tackade nej. När jag kom hem byggde vi byrån, det blev väldigt fint! Och sen kom killens vän förbi, vi umgicks lite och åkte iväg tillsammans till en krog.

Idag, lördag så åkte jag och mamma till Ikea (!!) och fixade lite grejer hon behövde. Jag köpte lampskärmar. Roligt värre. Haha. Men hörni! Ikea! Jag åker till Ikea ofta! Och klarar det galant ofta också! Riktigt stolt över mig själv! Efter Ikea åkte vi hem till mamma och pappa och åt påsklunch med dem, min bror och farmor och farfar. Riktigt mysigt! Blev dock väldigt mätt, och det medförde ångest och illamående. Men det släppte senare mot kvällen.

Så vad gör jag nu? Jag sitter hemma ensam. Sambon är ute och jag orkar inte gå någonstans. Är väldigt trött nu men vill inte somna här ensam. Så jag ska försöka att hålla mig vaken så länge det går.

Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0