Har klarat värre

Tjoho!

Idag. Ja det har varit upp och ner. Startade dagen kl 06.30. Mötte upp pappa och körde in bilen på verkstad nr 1. Hem och försökte vila lite, fick i samma veva ont i magen. Fyfan det gjorde rätt ont men jag försökte meditera lite och sen åkte jag bara ändå. Det släppte på vägen dit någon gång. Jätteskönt. Åkte hem, tog det lugnt en stund tills verkstaden ringde, vi åkte igen en timma senare och hämtade bilen. Åkte direkt till verkstad nr 2. Magen kändes inget alls. Gjorde mig inordning och åt lunch. Nu har jag ju ingen bil så fick åka kommunalt till jobbet och får göra det hem med. Det gick utan några problem faktiskt. Lite nervös inför hemgången sen.

Nu har jag precis ätit på jobbet och har lite ont i magen. Men jag sitter och tar det lugnt. Rädd för att bli dålig i magen. Men jag kämpar på. Får kolla gårdagens skala och andas ut. Jag har klarat av värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0