Inbillar jag mig allt?

Idag sken solen när jag vaknade. Sov sådär. Vaknar väldigt mycket om nätterna. Men blev glad av lite solstrålar. Kändes helt okej i lägenheten också. Är på jobbet och jobbar fram till 21.00. När jag kommer hem är killen ute med vänner så jag blir ensam. Men jag ska krypa ner under en filt med te och bara njuta. Jag måste lära mig att bara vara i stunden och njuta.

Igår gjorde jag ju röntgen på njurarna. Idag ringde de upp och allt såg bra ut. Det vill säga att vi inte vet vad det är för fel fortfarande. Ska göra nya prover på måndag för att se om sänkan har gått ner i alla fall. Börjar verkligen undra vad kroppen håller på med nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0