Två bra dagar

Igår var en bra dag! Ni vet ju hur trött jag har känt mig. Först var jag sjuk tisdag-torsdag ungefär. Fredag jobbade jag på kvällen, och lördag samt söndag var jag så slut att benen inte ville bära mig typ. Efter att jag hade vilat någon timma så blev jag dock lite piggare. Hur som helst. Igår, måndag, sex dagar efter att jag blev sjuk, så kände jag att jag inte kunde sitta still mer. Jag gick upp tidigt, åkte iväg på läkarbesök och sen åkte jag hem en stund för att vila. Efter det åkte jag och köpte målarfärg, gick och handlade i matbutik och lite annat smått. Sedan åkte jag hem och påbörjade byggnad av en möbel. Nu gick det inte som planerat. Jag gjorde fel så att den måste byggas om av min pojkvän, men huvudsaken är att jag försökte! Haha. Så igår gick bra. Idag mår jag också rätt bra, förutom lite smärtor i rygg och mage. Jag började dagen med att åka för att röntga njurarna. Ni vet infektionen jag hade? Vi pratar ju om att det kanske är njurarna. Så jag fick åka in i en såndär maskin. Ångesten var runt hörnet, men det gick så fort så det gick bra. Åkte sedan hem, sov ett par timmar och åt min lunch, sminkade mig, och nu sitter jag på jobbet. Bra va? Smärtorna jag pratade om. När jag var dålig några dagar, så kände jag inte av någon annan smärta. Ingen huvudvärk, inga ryggsmärtor eller det jag tror är gallan. Jag har ju fått hugg där gallan sitter. Kommer och går. Hur som helst så fokuserade jag ju på att jag var sjuk (eller vad jag nu var) så jag tänkte inte på alla andra krämpor. Men nu känns dem igen. Så jag börjar fundera på om det bara är psykiskt nu. Eller att det finns något där men att det är så lite att det inte är farligt eller behöver läkarvård. Jag vet inte. Men magen är som vanligt nu igen i alla fall. Nu är jag tillbaka till förstoppning igen. Haha. Antingen eller med mig. Det är nervöst att sitta här på jobbet. Och ännu trivs jag inte fullt ut i lägenheten, så jag känner mig lite lost just nu. Blir det bättre? Trivs man till slut och slutar att vara nervös och orolig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0