Uppföljning hos läkaren

Hej allihopa!

Min helg har varit tuff men bra. Jag har haft himla ont. Konstiga smärtor jag inte riktigt känt tidigare. Eller jo, men inte i samband med varandra. Hela magen har gjort ont och det har gått i vågor. Men har ändå kunnat göra saker. Hittills idag har jag inte ont i alla fall. Men känner en inre stress. Är nog orolig över att vara ensam. Har dock börjar vänja mig mer nu vid lägenheten. Vi har byggt upp allting nu. Nu är det smågrejer att fixa.

Idag ska jag till läkaren för att göra fler blodprover för att följa upp. Sist låg min sänka på 20. I början låg den på 28. Normalt och "friskt" är ca 8. Så det är inte jätte-förhöjt men tillräckligt med tanke på hur jag mådde i början. Vi får se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0