Var positiv

Jag gick och jobbade igår kväll och det gick jättebra. Inga problem. Jag började känna att det gjorde ont i mage och rygg mot slutet av kvällen men det gick bra. 

Idag mår jag rätt bra men jag är fortfarande lite lös i magen. Så det har inte gått över. Men samtidigt är jag lite trög. Som att allt inte vill ut direkt så jag vet inte vad det betyder. Jag tycker att jag har mer energi i alla fall. Och klarade jag igår, så kommer jag att klara av resten av dagen med. Idag ska vi till mamma och pappa. Känns konstigt att skriva så. För bara några dagar sedan var det hemma hos mig. Haha. Men vi ska äta lunch och sen köpa ett soffbord. Vårt vardagsrum börjar ta form nu då soffan är uppe. Men det är fortfarande väldigt mycket att göra. Men det fixar vi.

Jag hoppas att er dag blir fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0